bezorgen en retouren

Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen en de noodzakelijke controle hebben uitgevoerd, gaan wij de bestelling uitleveren.

Mocht er onverhoopt iets met je order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Zorg er daarom altijd voor dat je persoonsgegevens
kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per mail gaan.
Je ontvangt ook een bevestiging per mail wanneer je pakket verstuurd is. Tevens ontvang je een track en trace code zodat je ook zelf jouw pakket online kunt volgen.

Verpakken
Pastry World besteedt zeer veel aandacht aan het verpakken van je bestelling. Zo worden alle breekbare spullen apart en zorgvuldig door ons verpakt.

Bezorgen
Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. In de regel duurt een levering 1 tot 2 werkdagen.
Bestellingen gedaan voor 16:00 uur worden veelal de volgende dag ingepakt en verstuurd. Weekenden (za, ma) en feestdagen zijn daarbij uiteraard niet inbegrepen. De levering vindt plaats met PostNL.

Bezorgkosten
Bij bestellingen boven de € 70,- worden er geen bezorgkosten
berekend. Deze zijn dan voor rekening van Pastry World. Voor
bestellingen onder de € 70 rekenen we een bijdrage van € 4,95 en voor bestellingen onder de € 40,- zijn de bezorgkosten binnen Nederland € 6,95.
Tijdens de bestelprocedure kun je zien hoe groot het orderbedrag is en of je  bezorgkosten moet betalen.

Retourzendingen
Voedingswaren kunnen niet worden geretourneerd, tenzij de bestelling onderweg dusdanig is beschadigd dat deze niet meer bruikbaar is. Op geretourneerde artikelen met terechte klachten worden de retourkosten vergoed.
Adres retourzendingen:

Pastry World
Pastoor Suidgeeststraat 13
1606 BG VENHUIZEN

Indien u de retourzending NIET naar bovenstaand adres stuurt kan deze niet in behandeling worden genomen. 


Voorwaarden Retourzendingen
Meld uw retourzending altijd vooraf aan. Dat kan via info@pastryworld.nl. Indien u denkt dat er aan het product iets ontbreekt, omschrijf dit dan zo duidelijk mogelijk en stuur een foto mee. Wij kunnen uw klacht dan goed beoordelen en netjes oplossen.
Vermeld in deze e-mail uw naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Vergeet ook niet uw naam en/of ordernummer op het retour pakketje te vermelden.